شرکت مدیرکل و کارکنان زندان‌های استان کردستان در مراسم شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

مدیرکل زندانهای کردستان در مراسم شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت : ترور فرمانده دلاور و مجاهد شهید حسن نصرالله بار دیگر چهره واقعی و سفاک رژیم جنایتکار اسرائیل را بر جهانیان نمایان ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مدیرکل و کارکنان زندانهای استان کردستان در مراسم شهادت شهید سیدحسن نصرالله که در مسجد جامع دارالاحسان شهر سنندج برگزار شد شرکت کردند .

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان ، مدیرکل و معاونین و روسای ستادی زندانهای استان کردستان و همچنین سایر مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

خسروی مدیرکل زندانهای استان در حاشیه این مراسم گفت : این فرمانده دلاور و مجاهد تمام عمرِ خود را در مقابل رژیم منحوس و غیرقانونی اسرائیل صرف و جان خود را برای یک هدف بزرگ فدا کرد و به آرزویش رسید.

خسروی اقدامات تروریستی اسرائیل به حمایت آمریکا را محکوم کرد و افزود : جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و لبنان در ماه‌های اخیر در پی به شهادت رساندن مردمان بی‌ گناه مسلمان این کشورها و تخریب مدارس و بیمارستان‌ها ، بار دیگر به دنیا ثابت کرد که اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است.

وی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت : این جنایت بار دیگر چهره واقعی و سفاک رژیم جنایتکار اسرائیل را بر جهانیان نمایان ساخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha